SPLASH-forum!

Mimrekrogen

SPLASH-forum!
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Re: Så kører Forum'et igen!

Daniel, kan du ikke for én gangs skyld prøve at være konstruktiv!?

Billedet er hermed fjernet, men kan man få et svar fra dig om, hvorvidt du kan tage hjem tirsdag i stedet for mandag?

Hvad er SPLASH's fedeste nummer!? Mud mud mud (Inspireret af netop overstået festival)

London-tur

1. Ja jeg vil gerne med på SPLASH’s tur til London fra fredag den 27. august om eftermiddagen til mandag den 30. august om aftenen...

2. Jeg har lidt svært ved at sige god for at vi tager hjem tirsdag morgen i stedet for mandag aften, da jeg endnu ikke kender min dato for studiestart, men kun ved at det er omkring d. 1. september...

3. Hmm... Vi ska bare have en fed tur med alt hvad det indebærer (dvs. enig med Golde og formentlig resten af Splash)...

Hvad er SPLASH's fedeste nummer!? Næste nye nummer??

DTU-tjuhej

Peter, ved et opslag på det moderne internet kan man på DTU's hjemmeside læse, at din undervisning starter den 30.08.04, altså mandag hvor vi - under alle omstændigheder - ikke er hjemme endnu. Spørgsmålet er dermed, om du kan undvære to undervisningsdage i stedet for én

Hvad er SPLASH's fedeste nummer!? Mud mud mud (Inspireret af netop overstået festival)

Re: DTU-tjuhej

Helst ville jeg egentlig ikke undvære noget...
(Det er lidt dårlig stil at starte på et nyt studie, og blive væk de første to dage).
Jeg vil snarest kontakte DTU's studievejledning for at finde ud af hvor lidt eller hvor meget jeg går glip af og tage en beslutning på det grundlag...
(surt at man ikke kan være to steder samtidig!)

Hvad er SPLASH's fedeste nummer!? Næste nye nummer??

Re: Så kører Forum'et igen!

Hey Svende

1. ja... det lyder super fedt!!! men hvorfor først fra fredag eftermiddag.. vi må påregne lidt transporttid, og skal vi ikke være fulde fredag aften? Husk London lukker tidligt....

2. Som det ser ud nu er det fint med mig begge dele.
Kan godt vente til tirsdag, men det afhænger helt af hvad dem der skal tage ferie har planlagt, og det er vist mandag?!!

3. jeg vil gerne være med til at kigge på hotel og flyrejse.. (vi skal også huske at købe kort til metroen hjemmefra)

vi skal bare have godkendt et budget og et rimeligt leje vi kan finde noget inden for.


glæder mig til en super fed tur!!!!

Nic

Hvad er SPLASH's fedeste nummer!? Four Lara Four

Svar på London-overvejelser

Dejligt at se, at forum'et benyttes igen!

Mht. afrejsetidspunkt er jeg helt enig med Nicolai, lad os tage afsted tidligt fredag.

Mht. hjemrejse må ALLE selvfølgelig undersøge om det er muligt at tage hjem tirsdag, da selve karnevalet som sagt foregår søndag og mandag, og man dermed vil miste halvdelen af karnevalet ved at tage hjem mandag!

Et alternativ er, at dem, der bliver nødt til at tage hjem mandag gør det, mens resten tager hjem tirsdag. Det er selvfølgelig ikke en optimal løsning, men måske den bedste for alle!

Men, i første omgang bedes alle melde tilbage, om de skal hjem mandag eller kan vente til tirsdag!

Mht selve turen glæder jeg mig også nu hvor alt ser ud til at falde på plads. Vi skal skyde den af!

Hvad er SPLASH's fedeste nummer!? Mud mud mud (Inspireret af netop overstået festival)

London here we come

Hejsa.
Jeg er netop vågnet efter en udmattende festival og er frisk igen.
Jeg melder mig klar til London-turen, for mig er det ligegyldigt om vi kommer hjem tirsdag eller mandag. Så længe afrejsedagen er fredag kan det godt lade sig gøre i forhold til højskole-introtur.
Hilsen Rasmus

Hvad er SPLASH's fedeste nummer!? Øje (en fornøjelse at høre Santana spille den)