SPLASH-forum!

Mimrekrogen

SPLASH-forum!
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Re: Re: dit og dat

Det var Kristian Goldermann Andersen - hvem du så end er (læg mærke til r'et i Goldermann).

Det var faktisk ikke for sjovt ment, men det var da heller for at ville starte en diskussion om penge. Det er mere det, at jeg kommer til at slippe cash for noget, jeg syntes, jeg havde tjent ind til. Jeg KAN ikke tage ferie de dage....... Men gider egentlig heller ikke diskutere det, så nu vil jeg bare tage det roligt og hacke vores hjemmeside med nøgne aber, der skider i olietønder..... No hard feelings

Hvad er SPLASH's fedeste nummer!? Sjamejka og Kammelpatten

Pengesnak

Rolig, drenge, rolig

Selvfølgelig er det kritisk for dig, Golder, at du kommer til at betale en vikar, men som Daniel (går jeg ud fra) så sarkastisk som altid pointerer, gælder det nok de fleste af os, at vi må give afkald på noget for at få noget ENDNU bedre -EN TUR TIL LONDON, FOR ****!

Personligt er jeg med i det enormt indtjenende band X-actly (verdens bedste bryllupsband), som har måttet aflyse et bryllup (eller i hvert fald vores underholdning) den 28. august. Dermed går vi glip af enorme summer, men hvad pyt? VI SKAL TIL ENGLAND!!!

Så lad os nu for fa'en nyde det, og stoppe de negative udmeldinger


Peace, Mr. Management

Hvad er SPLASH's fedeste nummer!? God Shave The Alzheimers