SPLASH-forum!

Mimrekrogen

SPLASH-forum!
Start a New Topic 
Author
Comment
View Entire Thread
Re: Re: Re: Hjemmeside

Hey - jeg er ikke sur... Jeg har bare været tidligt oppe...

1. Super - det bliver Lasse glad for
2. Skal jeg så betale skat af dem?? Det har jeg ikke lyst til!! Faktura er vedlagt i den sidst post..
Ellers er den her:
http://www.b-one.net/invoice.do?code=QMcWWzpDAPdlYHwG

Intern side: Så skal der deles nogle koder ud til den interne side.... Ellers kan vi jo ikke rette og obstruere det ellers fine arbejde!


Fornyelser: Super med lidt forslag. Jeg vil straks gå i gang, men,
Email kontakt: skal der være mulighed for at maile hver enkelt ved at klikke på deres navn? (det kunne være meget sjovt! (skal det så være med deres navn@splashband.dk mail eller deres egen - der så kommer ud til gud og hver mand))

Koncertplan: synes jeg er en dårlig ide... så kan folk jo se hvornår vi ikke spiller.. og nogle kan se at vi spiller når vi ikke gør det hvis du forstår sådan en lille en

Mulighed for at købe CD: Gider vi det? VI kan godt lave et link til at man kan sende en mail og få en pris og så kan vi sende den, men det er da meget arbejde? Afstemning?

Hej igen, Nic

Re: Re: Re: Re: Hjemmeside

1. Super - så er alle glade

2. Ja, enten det, eller også skal vi snakke med Jørgen om hvordan vi sparer mest for alle parter. Fakturaen kan du stikke til Jørgen, så kan han betale dig.

Intern side: Koderne sender jeg til dig, Nic, da jeg fornemmer at det blir dig ansvaret kommer til at hvilke på i mit fravær (det må i selv ligge og rode med )

Fornyelser på officiel hj.side:

Det var blot indlæg fra en mulig kunde, ikke udtryk for mine egne idéer til fornyelser!

Mht kontakt synes jeg bare at der skal ændres i ordet "Booking". Det skal bare ændres til "Booking og kontakt", så er jeg Dét med mail til alle er noget rod og meget uprofessionelt!

Koncertplan synes jeg heller ikke vi skal ha på.

CD synes jeg er sløvt at sige "gider vi det" til. Det har jeg skam gjort indtil videre, og vi har da også solgt lidt den vej igennem (så vidt jeg husker). Det er en del af jobbet som Manager . Bare et link til kontakt-siden, så er den fjong!



Vi ses på Roskilde st. kl 8 fredag! Juhuuu!

Hvad er SPLASH's fedeste nummer!? Guantenamera (som vi spillede i Malmö!)